Det finns idag många byråer som krigar om kundernas digitala investeringar och många köpare som tycker det är svårt att hitta en partner som passar just dem. Branschen har utvecklats snabbt och attraherat både superstjärnor och lyckosökare.
I en värld där digital närvaro är avgörande för varje företags framgång, ställs allt högre krav på oss som digital performance byrå som ska förvalta denna närvaro. Frågan om trovärdighet och långsiktighet inom digital marknadsföring är därför mer relevant än någonsin. Hur ska man då veta vem man kan lita på?
Rocket Revenue är en digital marknadsföringsbyrå med fokus på högpresterande innehåll och performance marketing. Kärnan av vår verksamhet handlar om att leverera mätbara resultat och driva lönsam tillväxt från världens ledande digitala och sociala plattformar. Fördelen med det vi gör är att resultaten är väldigt mätbara, samtidigt som det krävs betydligt mer idag än bara snabba resultat för att bygga långsiktigt förtroende och lönsam tillväxt. Därför kompletterar vi vår plattformsexpertis med affärsrådgivning. God rådgivning hos oss utgår från en djup förståelse för kundens bransch, i samspel med domänkunskap inom digitala plattformar och målgrupper.
Vår ambition har från start varit att ha en nära relation till våra kunder, förstå deras unika behov och utmaningar, och bidra till långsiktig tillväxt och framgång. Men vi kan, och vill bli mycket bättre. Därför valde vi att delta i Regi Research & Strategis omfattande bransch och kundstudie Årets Byrå 2024. Resultaten kommer hjälpa oss, att svart på vitt, få veta hur våra kunder uppfattar oss, vad vi behöver förbättra och fortsätta att utveckla för att vara den partner som våra kunder behöver i en ständigt föränderlig och komplex digital värld.
Om du frågar våra kunder så har deras positiva omdömen precis nominerat oss till Årets Byrå 2024 inom performancekategorin. Något vi är väldigt stolta över. Oavsett om vi vinner eller inte, kommer svaren hjälpa oss att fortsätta utvecklas och kunna bli en ännu bättre partner till våra kunder. En partner som det går att lita på i med- och motgång.
Black Friday är snart här, och vi vet alla att det kan bli avgörande för att nå årets försäljningsbudget. Det är dags att göra de sista justeringarna så att du kan ta vara på alla möjligheter utan tekniska problem eller missade intäkter. Här är några saker du bör ha koll på i slutspurten!
Att samarbeta med microinfluencers har blivit ett strategiskt val för varumärken som vill nå engagerade målgrupper och skapa förtroende. Genom rätt samarbeten kan företag bygga autentiska relationer och stärka sitt varumärke. Dessa fem nycklar hjälper dig att samarbeta med microinfluencers på ett effektivt sätt och nå relevanta kundgrupper.
I takt med att vi närmar oss Black Month intensifieras konkurrensen om annonsutrymmet på Meta, vilket leder till stigande annonseringspriser. För företag som vill maximera sin lönsamhet är det avgörande att förstå hur realtidsdata kan användas på bästa sätt.